Nye opsatser på vej

Troede faktisk de ville arrivere her til morgen. Pakkeposten kender mig og ringer på, tidligt. Jeg gider ikke det pis.

Men pakkeposten kom ikke WTF?!? Ingen opsatser til mig i dag og heller ikke i morgen, for der er ingen omdeling om lørdagen, her.

Til gengæld har jeg fået en ny ven, som foreslog mig at skrive mål på mine opsatser, i tilfælde af, at nogle overvejede at købe. Nå ja, god ide. Tak Sisse.

Nedenstående opsats er jeg specielt glad for. Det var en af de første jeg lavede og den fungerer bare så godt.

Iø hvis du møder nogle gevirer eller dyrekranier, så giv mig lige et tip geviroghorn@gmail.com Tak 🙂

20120608-104011.jpg

Skriv et svar

