Det har jeg lavet i dag… Bleget hår

Gevir er rent faktisk hår. Det kan man nogle gange se på mine opsatser, inden de bliver udsat for min kærlige hånd.

I dag var det blegetid for 4 kranier. Ikke med klorin, som jeg plejer. Men med blegepulver fra Irma.

Det er effektivt. Måske hældte jeg for meget pulver i, for kranierne var hurtigt bleget – men som jeg hurtigere i gang.

4 gevirer er vidst max der kan være i min balje, når de har den størrelse de har. Min nye sending opsatser har de flotteste gevirer og jeg glæder mig til at dekorere.

Jeg er naturligvis gået i gang og dem kommer i til at se. Ikke i dag, men lidt hen af vejen…

20120610-212908.jpg

Skriv et svar

