En kasse med flotte nye opsatser og Stella Alice….

Jeg har netop i dag modtaget en kasse med nye opsatser og de er simpelthen så flotte.

6takker er det. Jeg troede egentlig jeg bedst kunne lide de skæve af slagsen, men jeg er blevet lidt forfallen til sekstakkerne.

På fredag får jeg flere, denne gang fra Sverige og jeg glæder mig.

Så skal der kreeres, jeg har en del i tankerne.

Jeg har lovet at lave nogle farverige til den mest fantastiske tøj- og accessorybutik, Stella Alice.
Stella Alice Der snakker vi om meget farverige og noget med glimmer, spændende. Tjek butikken ud, de har ret mange fede ting og læg især mærke til Kuduen der hænger på væggen, eller jeg tror det er en kudu, jeg ved det ikke med sikkerhed.

Have a nice one…

Her skal der laves skinkeschnitzler.

20120626-164631.jpg

2 thoughts on “En kasse med flotte nye opsatser og Stella Alice….

  1. Hej Anne.

    Tak for din kommentar.

    Jeg en skønsom blanding af maling. Alt afhængig af om det er geviret, kraniet eller pladen der skal males ELLER det har været malet i forvejen.

    Der er akryl, spray, lak med farve og uden farve m.v. Du må prøve dig frem, hvis det er det du er ude i.

    Kh
    Ditte

Skriv et svar

