Hvad siger i til udstoppede (og naturligvis) dekorerede dyr? Og tjek lige Shunt…

Nogle af vores venner har MÅSKE en udstoppet hare jeg må få. Tror du lige der er nogle tanker der flyver gennem mit hoved. Jeg vil elske at dekorere en udstoppet hare.

Så hvis i læser dette, i ved hvem i er. Så tænk nu lidt hårdere 🙂

Shunt i Istedgade har nu hængt nogle af mine opsatser op. I kan se dem inde i butikken på Istedgade.

Jeg glæder mig til at dekorere dem til Stella Alice. Jeg har netop indkøbt mere neongul og sølv og er ude i noget med nogle similisten jeg har fået sendt fra England. Det er noget småtteri, så den vil tage tid. Ligesom den opsats med hamaperlerne.

Men jeg glæder mig, igen. I morgen får jeg en ny sending, fra Sverige. Min skønne venindes forældre har fundet nogle flotte opsatser til mig og jeg er så spændt på at se dem.

Over. Fodbold.

Væggen med opsatserne er stjålet fra Sisse der ejer Shunt. Tak til dig, uden du ved det.

20120628-212141.jpg

20120628-212157.jpg

20120628-212125.jpg

Skriv et svar

