NIP – Neon in progress

Stadig ferie, dog landet i Kbh igen. Så er det jo oplagt at arbejde lidt på nogle opsatser.

Nemlig de opsatser venindes forældre købte til mig og jeg har hørt noget om, at de har købt flere. Total win ❤

Jeg er igang med to styks.
En med neongult kranie og pladen bliver sort. Geviret bliver holdt i plain, fordi det er så fint.

Den anden jeg arbejder på bliver med lilla kranie og sølvmalet gevir.

Pladen gør jeg ikke noget ved. Den har nemlig en fin sølvplade med dato, sted m.m indgraveret.

Hvornår tror i den opsats er skudt?
Den 1. oktober 19xx?

20120718-165209.jpg

Skriv et svar

