Pink Flamingo

Pink Flamingo.

Jeg kender (i hvert fald) to kvinder, som begge er ret glade for pink, så det var med jer to i tankerne jeg malede denne.

… som ikke er færdig.

Jeg vil bespejle (nyt ord) kraniet. Do eller don’t?

Sort plade spejlkranie og pink gevir. Det holder da max.

Tak til Ditte og Anne-Mette 🙂

And here it is.

20120805-181042.jpg

I øvrigt har jeg fundet ud af, at hvis jeg bruger Instgram og især et af filtrene, så bliver farverne på mine billeder autentiske. Win. Det vil jeg prøve at bruge fra nu af, eller ind imellem.

2 thoughts on “Pink Flamingo

  1. Orv den er fin – det kan være, at den har potentiale til at være gulddrengens kommende “wing man” :hmm: Den har potentiale tror jeg…. måske jeg sku låne den med hjem og se og de kunne blive “BFF – Best Friends Forever”….

Skriv et svar

