Tjek lige dyret her, den er stor!

Der er ikke så meget at sige. En kronhjort der endnu ikke hvide fået sit fulde gevir, er nu hos mig. Tak Louise.

Det er stort. Man kan næsten fornemme det på billede 2, hvor jeg har sat en mindre opsats foran blegebaljen. Hvori der normalt kan være 3-4 stykker.

20120813-150708.jpg

20120813-150718.jpg

Og nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre ved den. Jeg vil klart male kraniet, overvejer pink. Og måske sort gevir.
Måske male den helt sølv. Turkis. Lilla. Spejl. Perler.
Hvad siger du?

Jeg skulle holde et åbent hus, så i kan komme og se alle mine opsatser. Godt nok er der plads til at hænge dem på væggene, men vi er flere om at bestemme. Kunne et åbent hus være en ide?

Skriv et svar

