Nu som smykkestativ

I virkeligheden behøver jeg ikke male mine opsatser.

Det er bare at dænge dem med smykker, så får de masser af farve 🙂

Aj, seriøst. Jeg har idag opkøbt to butikkers lagre med spejlmosaik. Det blev dyrt, men det bliver helt sikkert det hele værd.
Når jeg tager billeder af opsatser med spejl, så prøver jeg at undgå at komme med i alle de små spejle. Man kan ane mig på nogle af billederne. Jeg siger naturligvis ikke hvilke.

Smykkestativ.

20120918-124036.jpg

Skriv et svar

