11 “likes” mere på Facebook og 1 modtager en opsats

Alle klapper i hænderne af glæde hahaha….

Pt ser den jo sådan ud.

20120920-205127.jpg

Men jeg er ude i at omdekorere den. Tænkte pink, men den gode pink jeg brugte til at starte med, er ude af butikken sortiment og de får ikke flere.

Måske lidt a la nogle af de sidste jeg har lavet, med spejl eller simili eller perler. Mulighederne er mange, hvis jeg får lov. Enten er den “Frøen” eller også laver kokken den om.

…….

Jeg har iø fået disse sager hjem og får flere sager hjem, forhåbentlig meget snart. Det der oversøiske projekt med sagerne, det er ikke helt nemt. De kommer dog frem.

20120920-205523.jpg

4 thoughts on “11 “likes” mere på Facebook og 1 modtager en opsats

Skriv et svar

